Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

01:17 h 19.30 km/h
Max prędkość:42.38 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Całodobowy oświetlony tor downhillowy :D #bikespotting 51 (20) (ale nie na torze ;) )

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 21.09.2012 | Komentarze 0

Pokręciłem się po Parku Arkadia i Królkarni, potem przez okolice Fortu Piłsudskiego przebiłem się do Toru na Stegnach, ze trzy razy go objechałem dookoła, próbując znaleźć skrót (jak wiadomo, do Betlejem wybrali się Czterej Królowie, tylko jeden pojechał na skróty...), do Wilanowskiej i wertepem przez Potoki, Bocheńską i Pejzażową na Bukowińską.

Tam sobie pogadałem z ^kerri i strzeliliśmy sobie Straszną Fotkę (poniekąd rowerrorystyczną).

Po czym odpaliłem wszystkie posiadane lumeny, żeby tym samym wertepem po ciemku zjechać. I tu się zdziwiłem, bo zjazd był w sumie całkiem nieźle oświetlony :D
Zjechałem i wróciłem do domu.