Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:29 h 16.03 km/h
Max prędkość:27.01 km/h
Temperatura:-4.6
Kalorie: (kcal)

Пиздец. I chyba śledzie ruszyły. #bikespotting 1 (0)

Piątek, 15 marca 2013 · dodano: 15.03.2013 | Komentarze 0

Warszawa jest już przygotowana na przybycie ławicy bałtyckich śledzi na tarło w warszawskich pośniegowych kałużach. Na Poniatoszczaku przy krawężniku szeroki pas soli bielszy od linii wymalowanych na jezdni. Na Emilii Plater bije po oczach biała plama na całą szerokość pasa dla rowerów i na kilka metrów długa - to również nie jest śnieg, tylko przygotowana na przybycie śledzi sól. Do tego wiele pomniejszych białych plam na jezdniach i chodnikach oraz asfalt przyprószony cieńszą warstwą soli na całej szerokości. Czoła opon też jakieś takie białe się zrobiły.

Wmordęwind na prawie całej trasie, choć trzeba zauważyć, że na połowie tak bardziej z boku i nawet raz mi zepchnął rower w bok, a i tak przy tym próbował zatrzymać. Na Emilii duło tak, że tylko na drugim biegu dałem radę jechać, żeby było kolanooszczędnie. Zresztą, wystarczy spojrzeć na średnią i Vmax...