Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18990.36 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.25 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Lipiec, 2013

Dystans całkowity:447.73 km (w terenie 3.16 km; 0.71%)
Czas w ruchu:19:04
Średnia prędkość:22.62 km/h
Maksymalna prędkość:57.60 km/h
Liczba aktywności:44
Średnio na aktywność:10.18 km i 0h 27m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
7.28 km 0.00 km teren
00:18 h 24.27 km/h
Max prędkość:36.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Do roboty #naszybko. #bikespotting 34 (12)

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 0

No, tym razem wiatr chyba sprzyjał :D

Dane wyjazdu:
12.24 km 0.00 km teren
00:29 h 25.32 km/h
Max prędkość:49.44 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Prawie robi różnicę... #bikespotting 4 (3)

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 0

Przez Most Siekierkowski. Vmax, oczywiście, na Spacerowej, ale pięć dych udało się osiągnąć tylko PRAWIE. Mam dziwne wrażenie, jakby mi rower zmalał... W sensie, jakby krótszy był. Zresztą, trochę jest, w zeszłym roku zmieniłem mostek, ale kurczę nie sądzę, żeby to az taki wpływ miało... I to dopiero teraz.

Dane wyjazdu:
7.27 km 0.00 km teren
00:21 h 20.77 km/h
Max prędkość:32.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Do roboty #naszybko. #bikespotting 31 (17)

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

Na szybko.

Dane wyjazdu:
8.72 km 0.00 km teren
00:21 h 24.91 km/h
Max prędkość:36.70 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Test po zmianie suportu. #bikespotting 41 (40)

Poniedziałek, 1 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 0

Był jeszcze wypad do serwisu, ale udało mi się skasować dystans z licznika.

Suport zmieniałem dwa razy, bo za pierwszym razem wyszedł za długi, co się okazało w trakcie wypadu do serwisu (w zupełnie innych sprawach). No to musiałem rozkręcić, zdjąć podkładkę dystansową i skręcić z powrotem, a na koniec przetestować oczywiście. Pojechałem trasą wczorajszego spaceru, tylko tym razem własnym tempem. Trasa wiodła głównie drogami dla rowerów, stąd znakomita większość napotkanych rowerzystów jechała prawidłowo. Próbowałem też przy okazji uruchomić licznik kadencji, ale umieszczenie magnesu i czujnika tak, żeby czujnik łapał magnes, a magnes nie zaczepiał o łańcuch znowu mi nie wyszło. Nie wiem, jak to, kurde, ustawić...