Wyszukiwarka rowerowa
Info
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2025, Sierpień2 - 0
- 2025, Czerwiec8 - 0
- 2025, Maj2 - 0
- 2025, Marzec2 - 0
- 2024, Grudzień1 - 0
- 2024, Listopad2 - 0
- 2024, Sierpień2 - 0
- 2024, Czerwiec2 - 0
- 2024, Maj4 - 0
- 2024, Kwiecień4 - 0
- 2024, Marzec9 - 0
- 2024, Luty3 - 0
- 2024, Styczeń7 - 0
- 2023, Grudzień12 - 0
- 2023, Listopad13 - 0
- 2023, Październik6 - 0
- 2023, Wrzesień7 - 0
- 2023, Sierpień6 - 0
- 2023, Lipiec4 - 0
- 2023, Czerwiec8 - 0
- 2023, Maj7 - 0
- 2023, Kwiecień13 - 0
- 2023, Marzec4 - 0
- 2023, Luty15 - 0
- 2023, Styczeń11 - 0
- 2022, Grudzień6 - 0
- 2022, Listopad13 - 0
- 2022, Październik6 - 0
- 2022, Wrzesień7 - 0
- 2022, Sierpień6 - 0
- 2022, Lipiec4 - 0
- 2022, Czerwiec6 - 0
- 2022, Maj4 - 0
- 2022, Kwiecień7 - 0
- 2022, Marzec15 - 0
- 2022, Luty12 - 0
- 2013, Grudzień1 - 3
- 2013, Październik6 - 4
- 2013, Wrzesień25 - 3
- 2013, Sierpień19 - 7
- 2013, Lipiec44 - 13
- 2013, Czerwiec40 - 24
- 2013, Maj38 - 24
- 2013, Kwiecień32 - 17
- 2013, Marzec33 - 36
- 2013, Luty27 - 12
- 2013, Styczeń29 - 17
- 2012, Grudzień15 - 9
- 2012, Listopad40 - 41
- 2012, Październik47 - 30
- 2012, Wrzesień34 - 3
- 2012, Sierpień25 - 6
- 2012, Lipiec34 - 1
- 2012, Czerwiec33 - 6
- 2012, Maj34 - 19
- 2012, Kwiecień33 - 21
- 2012, Marzec40 - 13
- 2012, Luty36 - 0
- 2012, Styczeń13 - 9
- 2011, Grudzień6 - 0
- 2011, Listopad20 - 4
- 2011, Październik37 - 2
- 2011, Wrzesień11 - 0
- 2011, Sierpień12 - 2
- 2011, Lipiec26 - 19
- 2011, Czerwiec45 - 11
- 2011, Maj38 - 5
- 2011, Kwiecień29 - 7
- 2011, Marzec10 - 2
- 2011, Luty38 - 1
- 2011, Styczeń18 - 4
- 2010, Grudzień11 - 4
- 2010, Listopad17 - 6
- 2010, Październik20 - 1
- 2010, Wrzesień20 - 10
- 2010, Sierpień6 - 2
- 2010, Lipiec15 - 3
- 2010, Czerwiec10 - 0
- 2010, Maj3 - 1
- 2010, Kwiecień18 - 2
- 2010, Marzec9 - 0
- 2009, Grudzień8 - 0
- 2009, Listopad13 - 6
- 2009, Październik14 - 0
- 2009, Wrzesień4 - 0
- 2009, Sierpień2 - 0
- 2009, Lipiec7 - 0
- 2009, Czerwiec13 - 0
- 2009, Maj17 - 4
- 2009, Kwiecień8 - 2
- 2009, Marzec7 - 0
- 2008, Grudzień2 - 0
- 2008, Listopad4 - 1
- 2008, Październik10 - 0
- 2008, Wrzesień12 - 3
- 2008, Sierpień5 - 0
- 2008, Czerwiec17 - 2
- 2008, Maj14 - 2
- 2008, Kwiecień10 - 0
- 2008, Marzec4 - 3
- 2008, Luty2 - 0
- 2007, Październik14 - 8
- 2007, Wrzesień15 - 1
- 2007, Sierpień1 - 2
Wpisy archiwalne w kategorii
0-50km
| Dystans całkowity: | 10015.86 km (w terenie 53.26 km; 0.53%) |
| Czas w ruchu: | 467:36 |
| Średnia prędkość: | 19.75 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 72.69 km/h |
| Liczba aktywności: | 651 |
| Średnio na aktywność: | 15.39 km i 0h 45m |
| Więcej statystyk | |
Dane wyjazdu:
7.25 km
0.00 km teren
00:18 h
24.17 km/h
Max prędkość:36.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Do roboty. #bikespotting 12 (7)
Środa, 24 sierpnia 2011 · dodano: 24.08.2011 | Komentarze 0
Fajniesiejechało, z wiatrem albo co... Kategoria 0-50km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa
Dane wyjazdu:
7.34 km
0.00 km teren
00:18 h
24.47 km/h
Max prędkość:45.57 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Domciu. #bikespotting 24 (5)
Środa, 24 sierpnia 2011 · dodano: 24.08.2011 | Komentarze 0
Na szybko, jak na korek.A w domu - test pompek stacjonarnych. Tych najtańszych, marketów.
Kategoria 0-50km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa
Dane wyjazdu:
7.28 km
0.00 km teren
h
km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Bez licznika do roboty
Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0
...no bo licznik nadal w robocie. Kategoria 0-50km, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Śmieszny Patrol
Dane wyjazdu:
7.28 km
0.00 km teren
00:20 h
21.84 km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Domciu.
Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 24.08.2011 | Komentarze 0
Na szybko Kategoria 0-50km, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa
Dane wyjazdu:
9.00 km
0.00 km teren
h
km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Bez licznika do domu
Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0
Bo licznik w robocie został. Kategoria 0-50km, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Warszawa
Dane wyjazdu:
2.92 km
0.00 km teren
00:09 h
19.47 km/h
Max prędkość:27.73 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Do Tesco po #piwo - a tam odkrycie :D #bikespotting 0
Czwartek, 18 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 0
Wyskoczyłem do Tesco po... bułki, oczywiście... Wziąłem sakwę - i okazało się, że wózek z Tesco świetnie pasuje do sakwy rowerowej:
Sakwa nie tylko daje się powiesić, ale porządnie łapie wszystkimi hakami i dobrze się trzyma. Tylko lepiej ją powiesić z przodu, a nie z boku, wózek sprawiał problemy w wąskich przejściach.
Kategoria 0-50km, Miasto, Nocny Rower, Samotnie, Warszawa
Dane wyjazdu:
7.28 km
0.00 km teren
00:20 h
21.84 km/h
Max prędkość:32.27 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Do roboty. #bikespotting 14 (8)
Czwartek, 18 sierpnia 2011 · dodano: 18.08.2011 | Komentarze 0
Bez przygód. Kategoria 0-50km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa
Dane wyjazdu:
7.73 km
0.00 km teren
00:22 h
21.08 km/h
Max prędkość:44.48 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Domciu. #bikespotting 15 (8)
Czwartek, 18 sierpnia 2011 · dodano: 19.08.2011 | Komentarze 0
Zief. Kategoria 0-50km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Nocny Rower, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa
Dane wyjazdu:
8.43 km
0.00 km teren
00:21 h
24.09 km/h
Max prędkość:41.98 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:
Do domu. #bikespotting 20 (7)
Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 0
Z tych siedmiu - jeden prowadził rower po jezdni pod prąd, omijając jakieś roboty na chodniku, więc pewnie wcześniej i później jechał chodnikiem. Ale - nie widziałem tego. Kategoria 0-50km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Nocny Rower, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa
Dane wyjazdu:
5.23 km
0.00 km teren
00:16 h
19.61 km/h
Max prędkość:30.43 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09
Do roboty. #bikespotting 8 (7). Oraz o co biega z tym bikespottingiem.
Czwartek, 28 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 10
Ech, dopiero dojeżdżając do Waszyngtona zauważyłem, że licznik jedzie w kieszeni...To może przed urlopem napiszę, jak czytać ten "#bikespotting" z tytułu.
Sam pomysł liczenia rowerów po drodze przyszedł z blipa i na początku tam wrzucałem blipowy tag #bikespotting wraz z liczbą napotkanych po drodze rowerzystów. Potem podłączyłem bikestats do blipa za pomocą jedynie słusznego narzędzia do puszczania RSS na blipa i, skoro na blipie widać tytuł i link do bikestats, to wpisuję w tytuł.
Czyta się to tak:
#bikespotting liczba_rowerzystów (liczba_"prawidłowych"_rowerzystów)
gdzie:
#bikespotting - tag dla blipa
liczba_rowerzystów - liczba napotkanych rowerów, o których wiem, że zostały danego dnia użyte. Czyli przede wszystkim takich, które w chwili liczenia były zaopatrzone w rowerzyst(k)ę ;) . Taki rower:
* nie musi akurat jechać
* może być dowolnym rowerem, nawet dziecinnym
* musi być po nim widać, że ktos go danego dnia uzywa, czyli rowerów przypietych do słupa nie liczę.
liczba_"prawidłowych"_rowerzystów - tu mowa o dość ograniczonej prawidłowości poruszania się rowerem, bo patrzę tylko, czy rowerzysta nie jedzie po powierzchni, na której nie powinno go być. W znakomitej większości przypadków oznacza to rowerzystę, jadącego chodnikiem, podczas gdy powinien jechać drogą dla rowerów lub jezdnią. Aczkolwiek zdarzają się inne przypadki - rowerzysta jadący jezdnią, przy której jest droga dla rowerów, albo też dziecko na czterech kółkach wpuszczone przez rodzica na drogę dla rowerów.
Przy określaniu tej "prawidłowosci":
* kieruję się zasadami Prawa o Ruchu Drogowym - artykuł 33, punkty 1 i 5
* nie ma znaczenia, czy sam jadę prawidłowo - mam np. taki kawałek po drodze do pracy, gdzie sam wole jechać chodnikiem, tym niemniej jest to nieprawidłowe
* nie ma znaczenia, czy rowerzysta spełnia WSZYSTKIE wymagania PoRD, np. czy ma swiatła i dzwonek - po prostu nie jestem w stanie tego sprawdzać ;)
* nie ma znaczenia, czy po "właściwej" powierzchni porusza sie w sposób prawidłowy, czyli np. jadącego ulicą jednokierunkową pod prad, albo przejezdżajacego skrzyżowanie na czerwonym swietle, policzę jako "prawidłowego" - o ile jedzie po DDR lub po jezdni
* "prawidłowy" jest każdy rowerzysta, który nie łamie w sposób ewidentny art. 33 pkt 1 i 5 PoRD, a w szczególnosci:
- jeśli nie ma drogi publicznej, kazdy rowerzysta jest "prawidłowy"
- każdy rowerzysta STOJĄCY z rowerem na chodniku jest "prawidłowy" (wyjątek - rowerzysta "stojący" okrakiem na rowerze przed przejściem dla pieszych - widać, że jechał chodnikiem, przejedzie przejściem i pojedzie dalej chodnikiem...)
- każdy rowerzysta prowadzący rower po chodniku też jest "prawidłowy".
Kategoria 0-50km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Samotnie, Śmieszny Patrol, Warszawa



