Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:36 h 21.83 km/h
Max prędkość:51.80 km/h
Kalorie: (kcal)

Na szybko i ze zwiedzaniem "parkingu rowerowego" w Złych Tarasach. #bikespotting 13

Środa, 20 października 2010 · dodano: 20.10.2010 | Komentarze 0

wygląda na krócej niż zwykle, bo od Ronda ONZ do Złych Tarasów (międzylądowanie) nawet nie chciało mi się włączać GPS. Oraz, jak zwykle, 800m mi ucięło na łapaniu pozycji po włączeniu.

"Parking rowerowy" w Złych Tarasach rzeczywiście istnieje. Na poziomie -1 garażu, tuż przy wjeździe od strony Złotej. Boks z siatki, otwarty, strażnika brak, rower należy powiesić na wieszaczku w stylu PKP. I broń Boże nie należy próbować się przebijać bezpośrednio na poziom -1 galerii handlowej - pobłądziłem sobie trochę po wnętrznościach Złych Tarasów. Niedasię.

Jak na krótko - zdecydowanie lepiej przypiąć rower do barierki przy Empiku.

Bikespotting: 6 rano, 7 wieczorem.

Vmax na Poniatoszczaku, chyba wiatr w plecy miałem, jak zimówką mi się udało tyle wyciągnąć.