Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:46 h 21.93 km/h
Max prędkość:48.08 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Błotnik na plecach. #bikespotting 10

Wtorek, 16 listopada 2010 · dodano: 16.11.2010 | Komentarze 0

Jako że tylna zębatka do zimówki dotarła wczoraj do serwisu, a inne części do mnie również wczoraj, przeto pomyślałem sobie - jak już będą ściągać tylne koło, to niech od razu błotnik zmienią. I tylną część Chainglidera.

To się wczoraj umówiłem, że dostarczę (specjalnie podjechałem, bo dodzwonić się do nich ciężko...) i dziś podyrdałem przed robotą do serwisu z błotnikami na plecaku i resztą drobiazgów w tymże.

Wieczorem miałem wmordewind na najszybszych odcinkach. Tam, gdzie zwykle jadę 40, a przy dobrych wiatrach to i ponad 50, dziś wyciągnąłem raptem 34 z hakiem.

Bikespottkng: 8 przed południem, 2 wieczorem (obaj naraz śmignęli Kruczą w poprzek, jeden po pasach, drugi jezdnią).