Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:29 h 16.22 km/h
Max prędkość:26.76 km/h
Temperatura:-16.0
Kalorie: (kcal)

Jak próbowałem jechać w goglach (#fail) #bikespotting 1

Środa, 23 lutego 2011 · dodano: 23.02.2011 | Komentarze 1

Zimno.
Zamiast czepka i cienkiego bufa wziąłem polarową kominiarkę.
Czepek i buf zapakowałem do plecaka, na wypadek, gdyby przy powrocie było cieplej. Ha. Ha. Ha.

Wystarczyło przejechać półtora kilometra, żeby stwierdzić, że kominiarka nie całkiem zdaje egzamin - w szyję, owszem, cieplej, ale po łbie wieje. Jednak co windstopper, to windstopper... A przy okazji rześki wiaterek próbował mi zamrozić gałki oczne, postanowiłem więc zatrzymać się, wyciągnąć czepek i gogle.

Czepek, oczywiście pomógł, natomiast gogle natychmiast zaczęły parować od środka. Kilometra nawet nie przejechałem i musiałem je gwałtownie ściągnąć na szyję, bo widziałem już tylko kawałek asfaltu przed sobą - biały autobus 50m przede mną już zupełnie znikał.

Jeszcze żebym kupił gogle marki 一塊狗屎, to bym się nie dziwił, ale nie, markoooowe, Uvex Pocket. No zawiedziony się czuję, nie ukrywam.

BTW, wyciągając czepek, wyciągnąłem też buf i WYDAWAŁO mi się, że wsadziłem go z powrotem do plecaka. Złudzenie - przejechał całą drogę na plecaku, przytrzymywany tylko luźno owiniętą wokół plecaka kamizelką. Cud, że go nie zguniłem...