Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:59 h 17.61 km/h
Max prędkość:42.90 km/h
Kalorie: (kcal)

Cha cha, śmieszki... #bikespotting 1

Poniedziałek, 28 lutego 2011 · dodano: 01.03.2011 | Komentarze 0

Przejechałem m.in. przez Pole Mokotowskie, oczywiście próbowałem śmieszką. Gdzie tam, wszystko odśnieżone, za wyjątkiem śmieszki. Ta dla odmiany została tak sprytnie zamaskowana, że w ogóle nie widać, gdzie jest. Tylko parędziesiąt metrów od Zielonej Gęsi wygląda zachęcająco, ale biada cykliście, który się skusi.

Na Wale zlodzony śnieg, ale częściowo wydeptana do żywej kostki ścieżynka, a tam, gdzie była warstwa lodu, przebijałem się raczej przez ten śnieg. Dawało radę.

Za to na Nowaka odśnieżona wyłącznie śmieszka, więc piesi, nie chcąc stracić zębów na lodzie, maszerują śmieszką. Przecież nie będę ich przeganiać na lód...

Vmax oczywiście na Spacerowej w dół.