Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:42 h 18.37 km/h
Max prędkość:31.43 km/h
Kalorie: (kcal)

Wiosna i Paris-Roubaix, czyli "Na Chłodnej" :D #bikespotting 5

Środa, 2 marca 2011 · dodano: 02.03.2011 | Komentarze 0

Patrzę rano na termometr, a tam plus pięć.
Dla pewności popatrzyłem po raz drugi i trzeci, pod róznymi kątami - słupek tego czegoś zamiast rtęci ani drgnął.

No to jedną bluzę do plecaka, zamiast na plecy, rękawiczki też wymieniłem na cieńsze i hajda :D Jeszcze trochę i nadejdzie czas remanentu w plecaku, żeby nie wozić za grubych rzeczy.

Trasę miałem trochę dłuższą, bo miałem sprawę na Chłodnej. A na Chłodnej, jak to na Chłodnej, kocie łby. Ranyboskie. Jak oni kończą wyścig Paris-Roubaix z kompletem zębów, to ja nie wiem. Szczęśliwie Chłodna jest dużo krótsza, niż trasa wyścigu, więc moje zęby przetrwały i nawet błotnik, trzymający się na trytytkach i silwertejpie, nadal się trzyma ;)