Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:26 h 18.02 km/h
Max prędkość:43.20 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Straty są większe, niż się zdawało. #bikespotting 20

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 0

Okazuje się, że Wiosenny Wąż był bardziej żarłoczny, niż się zdawało.

Wieczorkiem schodze do garazu, a tam powietza w kole znowu brak. Tak coś czułem, że w czasie jazdy jakby trochę zmiękło...

Dopompowałem, trzyma jakos, na wszelki wypadek Dętkę Awaryjna z garażu zabrałem i jadę szybko-szybko, zanim mi powietrze uciekło. Nawet dojechałem, czyli mam kolejna Dętkę Awaryjną.

Po dokładniejszych oględzinach, okazało się że snakebite przy 4atm (co najmniej) to nie w kij dmuchał - oprócz dętki poszła też opona i pewnie na tym uszkodziła się kolejna dętka. Łączne straty: dwie bardzo dobre dętki i jedna bardzo dobra opona, jakies 150zł w sumie... tyle, że takiej opony luzem chyba nie da się w Polszcze kupić.

Opony i tak już chciałem wymieniać na slicki, to teraz musiałem. Przynajmniej rower szwungu dostanie.

Bikespotting 20 lub 22 - nie mogłem się zorientować, czy widziałem tę sama parę dwa razy, tylko źle oceniłem ich położenie za pierwszym razem, czy też były to dwie podobne pary.