Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

01:57 h 21.96 km/h
Max prędkość:38.73 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Nóżki, ale bez galarety.

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 0

Się nabyło nóżki do rowerów w Grodzisku z odbiorem osobistym, to się wybrało po nie.

W jedną stronę pociągiem, żeby nie wstawać o jakiejś barbarzyńskiej godzinie. Z powrotem już rowerem, bo przecież specjalnie po to zamawiałem z odbiorem osobistym ;)

Muszę powiedzieć, że działanie mojego GPS-a nieodmiennie mnie zadziwia. Przy tych samych opcjach routingui najpierw chciał mnie wypchnąć z Grodziska prosto na drogę 719 (z grubsza - ciąg do Alej Jerozolimskich), a jak zażyczyłem sobie punktów pośrednich, żeby jednak jechać mniej wiecej wzdłuż torów, to usilnie namawiał mnie na spore objazdy po piachu, żebym główną drogą nie jechał. Mógłby się zdecydować - główniejszej drogi niż 719 tam nie ma...

W jednym miejscu kazał mi skręcać w jakąś ledwo widoczną ścieżynkę i przeprowadzać rower po jakiejś kładeczce, a potem wrócić na drogę, która jechałem. Nie wiem po co, drogą było mniej więcej tyle samo, dobrym asfaltem z szerokim mostem. Nie posłuchałem go ;)

Z drugiej strony, dwa razy naprowadził mnie bardzo fajnie - w Brwinowie puścił mnie przez park, który bez GPS-a bym objechał, a w Ursusie fajnie mnie wyprowadził za zdemontowany wiadukt przy torach.

Dla równowagi na koniec, zamiast prosto Kasprzaka i Prostą, kazał mi jechać a to Wolska, a to Karolkową. Ale to bym składał na metro (mapa UMP sprzed paru dni, pewnie pozaznaczane, że Prosta nieprzejezdna. No ale przeciez nie dla roweru...).