Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.18 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:35 h 16.15 km/h
Max prędkość:40.89 km/h
Temperatura:-13.0
Kalorie: (kcal)

Oswietlenie-rmikke 2:0 (ale działa). #bikespotting 2 (1)

Środa, 1 lutego 2012 · dodano: 01.02.2012 | Komentarze 0

Nie doszedłem, czemu nie chce mi świecić przenia lampka (a jak przednia, to i tylna zwykle, bo jest podłączona niejako za przednią), więc postanowiłem podjechać do serwisu, który się na takich sprawach zna. Czyli do Arka.

Podjechałem. Przy znoszeniu roweru do Arkowej sutereny zauważyłem, że... lampka świeci w najlepsze. Przednia, bo tylna miala dodatkowo urwany kabel. No i nici z naprawy poniedziałkowej awarii, przecież działa... No, ale skoro już byłem w serwisie, to chociaz w miarę porządnie przymocowali mi ten urwany kabelek od tylu (choc przyznac trzeba, że wetknięty byle jak też przejeździł pół poprzedniej zimy bez wypadania).

Czyli sytuacja jest w tej chwili taka, że światła zasadniczo działaja, ale nie wiadomo, kiedy im się odwidzi i powtórzy się sytuacja z poniedziałku.

Vmax z wiaduktu przy Centralnym - nie bardzo kapuję, czemu łatwiej mi się tam rozpedzić, niż np. na zjeździe z Poniatoszczaka...