Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:40 h 18.18 km/h
Max prędkość:42.90 km/h
Kalorie: (kcal)

Prawie się udało :D #bikespotting 0

Poniedziałek, 20 lutego 2012 · dodano: 20.02.2012 | Komentarze 0

Z okazji temperatury powyżej zera, pojechałem dłuższą trasą przez Most Siekierkowski, sprawdzić, jak tam śmieszka pod Trasą (szczególnie po tym doniesieniu). Śmieszka nosiła ślady niedawnego odśnieżania (tylko cieniutka warstwa świeżego śniegu i trochę śladów opon na tym), ale...

Na most podjechać mi się nie udało. Nawet na najniższym biegu przy możliwie delikatnym pedałowaniu opona traciła kontakt z podłożem, uślizgi były na pół obrotu korby (tzn. aż ustał nacisk na pedały). Podprowadziłem.

Odcinek od zjazdu z mostu do Fieldorfa tradycyjnie emocjonujący. Tym razem była wydeptana, rozmarznięta i zamarznięta na lód wąska ścieżka. Prawie mi się udało przejechać nią do Fieldorfa. W zasadzie to nawet udałoby mi się, raptem dwa razy zrywałem nogę z pedału, żeby się podeprzeć, ale wyprowadzałem rower bez tego (lód był nierówny i kierownica próbowała latać na wszystkie strony), ale z przeciwka przytruchtały dwie biegaczki, wiec zjechałem na bok w śnieg, żeby je przepuścić i tam mnie zatrzymało...

Po śladach widziałem, że innych nosiło bardziej, ale też pewnie szybciej ode mnie próbowali jechać.

Vmax oczywiście na Spacerowej w dół.