Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

02:03 h 16.56 km/h
Max prędkość:29.07 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Do roboty przez Guzów. #bikespotting 35 (17)

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 22.03.2012 | Komentarze 0

Jakby kto umiał wkleić mapę z umieszczonymi na niej zdjęciami (są geotagowane), niech się podzieli wiedzą tajemną...

Od razu wyjaśniam rozbieżność między licznikiem a mapą: GPS był włączony tylko w okolicach Żyrardowa, a licznik pomierzył także dojazd i powrót.

Trasa miał być trochę dłuższa (tak z osiem kilometrów), ale po pierwsze byłem obtłuczony; po drugie w lesie naciąłem się na obwodnicę Żyradowa w budowie, kawałek przejechałem się nasypem na brzegu, zjeżdżając zaryłem w piach wywaliłem się i dopiero wtedy odkryłem, że jak mnie brama z roweru zdjęła, to wygiąłem sztycę, a śrubki od bagażnika się poluzowały, wypadły i musiałem go jakoś teraz przymocować, bo odpadał; po trzecie wreszcie - czasu było mało, musiałem wrócić na dwunastą do roboty w Warszawie. Pięćdziesiątką jechało się nadspodziewanie spokojnie, na większości trasy było pobocze, co na tej drodze jest rzadkością.

Do Guzowa dotarłem od strony pól, więc pierwszym widokiem była przypałacowa kaplica:

Od razu widać, że to jedyna część pałacu, która jest używana i zadbana.

Z drugiej strony, w samym pałacu są prowadzone jakieś prace, robotnicy się kręcą. Tym niemniej, pałac nadal jest obdrapany i zrujnowany:

Zaintrygował mnie balkon wystający z tarasu, więc spróbowałem pstryknąć jeszcze z boku, choć siatka ogrodzeniowa trochę przeszkadzała:

Na koniec, wyjeżdżając już na krajową pięćdziesiątkę, natknąłem się na stróżówkę przy bramie. Pstryknąłem tak, żeby nie było na zdjęciu obowiązkowego napisu "LEGIA", ale jakby kto chciał, Panoramio i Google Maps mają zdjęcie i z drugiej strony.