Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:34 h 19.85 km/h
Max prędkość:44.04 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Nowowiejska, Marceli, domciu - czyli zakupy powypadkowe. #bikespotting 51 (38)

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 0

Kask podobno spokojnie nadaje się do dalszego użytku - orzekł gość, który mi go sprzedał (na Nowowiejskiej). Mam mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie, ponad trzy stówy w kieszeni, a z drugiej - tyle razy czytałem, żeby wymieniać przy najmniejszym uszkodzeniu, a nawet jak się rąbnie i nie widać uszkodzeń...

Na razie będę jeździć.

Sztycę udało mi się kupić dopiero w trzecim sklepie (przy placu Zbawiciela). Prawie stówa, trochę drogo, ale skoro nie zmieniam kasku... A zmienić trzeba, bo się okazało, że pogiąłem zlatując i trochę strach na tym jeździć, przy mojej masie.

Potem przez Poniatoszczak i Skaryszak do Marcela, żeby mi szprychy podociągali.

I do domu na obiadek.

Czas rękawiczki bez palców wyciągnąć, w pełnych mi się dłonie spociły, choć to najcieńsze, jakie mam.