Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:29 h 20.23 km/h
Max prędkość:37.06 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Kółka przeciąganie. #bikespotting 57 (31)

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Tia... Ruszam spod palmy, warunki dobre, można się rozpędzić, rzucam okiem na licznik, a tam... podstawka. A licznik w kieszeni. No to zamiast się rozpędzać, wsadzałem licznik w podstawkę. Trzy kilometry w plecy i nędzna Vmax jak na tę trasę i ten rower.

W niedzielę przy próbach ustawienia nowego hamulca odkryłem, że płaszczyzna przedniego koła jest kilka milimetrów na prawo od płaszczyzny roweru. Założona przy tej okazji podkowa bardzo ułatwia zauważenie tego faktu :D. Nie żeby nie dało się jeździć (koło ma już kilka lat i zawsze było tak ustawione), czy ustawić hamulca tak, żeby dobrze hamował, ale wymagało to ustawienia klocków na różnej wysokości, cudowania z napięciem sprężyn odciągających, a i tak prawa szczęka hamulca łapała wcześniej, niż lewa.

No to umówiłem się wczoraj z serwisem i dziś mi od ręki przeciągnęli koło o te parę milimetrów. Warto mieć w serwisie ceny "dla stałego klienta". A poza tym, to oni mi to koło zrobili ;)