Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

01:36 h 19.02 km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:

Szatan wstąpił w mój rower!

Poniedziałek, 31 marca 2008 · dodano: 01.04.2008 | Komentarze 2

Szatan wstąpił w mój rower! Nazywa się Schwalbemarathonplus!

Ja wiem, że te opony są ciężkie jak od czołgu, ale po zmianie zimówek na cokolwiek gładkiego rower FRUWA.

Nie patrzcie na dzisiejszą średnią. Oponki zmieniłem wieczorem i przejechałem raptem 3km na nich ;-)

rmikke | 08:44 czwartek, 3 kwietnia 2008 | linkuj Ale z tego samego powodu (trochę mniejsza przyczepność) po mokrym asfalcie to dopiero się śmiga :-D

A wyglebiłem dopiero jak woda na asfalcie przymarzła. Ale za to porządnie - dwa miesiące bez ręki...
art75 | 22:56 środa, 2 kwietnia 2008 | linkuj Zgadza się, rowerek na tym śmiga nieżle, ale na mokrym asfalcie trza uważać bo przyczepność jakby "trochę" słabsza. W zeszlym roku zaliczyłem jedną glebę w w/w warunkach, co prawda przy ostrym hamowaniu, ale wcześniej tego nie było. Opony oczywiście nie zmieniłem, tylko trochę ostrożniej po mokrym jeżdżę. Pozdrowienia z Grn. Śląska!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odcza