Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:48 h 21.70 km/h
Max prędkość:39.41 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Zjeżdża człowiek wertepem, a tam furgonetka. #bikespotting 112 (97)

Czwartek, 27 września 2012 · dodano: 27.09.2012 | Komentarze 0

W dzień się Pejzażową zjeżdża gorzej, niż w nocy. W ogóle najlepiej tam koło północy pojechać, bo koło dziesiątej można jeszcze wpaść w grupę łysej młodzieży z piwem. A w dzień lokalsi spacerują (a nawet przemieszczają się dalej ścieżką na Stegny). A już szczytem wszystkiego było dziś napotkanie pchającej się wertepem pod górę furgonetki. Nie wiem, jak wjechała z dołu i ciekaw jestem, jak poradziła sobie z wyjechaniem na górze, bo wyjazd częściowo zastawiony zaparkowanym samochodem. Ale na pewno na zakręcie, gdzie ją napotkałem, radziła sobie kiepsko, trzech pieszych naprowadzało ją na drogę. Oczywiście trzeba było się usunąć na bok i przepuścić, dobrze, że prawie na samej górze toto napotkałem i nie musiałem panicznie hamować.