Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:22 h 19.77 km/h
Max prędkość:30.94 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Pierwszy test kurtki z Lidla. #bikespotting 13 (8)

Wtorek, 9 października 2012 · dodano: 09.10.2012 | Komentarze 0

W sierpniu kupiłem kurtkę Lidla w promocji (a także dwie bluzy i jeszcze kupibym ciepłe spodnie z pampersem, ale mi zwinęli sprzed nosa - w ogóle ciuchy wyglądały wyjątkowo sensownie, jak na Lidla), ale było za ciepło, żeby testować na rowerze "ocieplaną kurtkę z dodatkowym wietrzeniem na plecach". Założyłem ją ze dwa razy na piechotę, ale co to za test dla kurtki rowerowej... No, przynajmniej wiedziałem mniej więcej, czego się spodziewać.

Dziś zdecydowałem, że to dobry dzień na test. Szacowałem zdolności tej kurtki na jakieś 5-10 stopni Celsjusza, a dziś rano było siedem. I rzeczywiście, okazało się, że w sam raz. Przynajmniej w czasie jazdy, bo w firmowym garażu natychmiast spociły mi się ręce, a i reszta by się pewnie spociła, gdybym jej od razu nie rozpiął. Ale trudno się dziwić, garaż dziś zamknięty i temperatura za dwiema bramami znienacka zrobiła się wyższa o jakieś 10 stopni, a ja rozgrzany pedałowaniem.

Dla kogoś, kto nie poci się, jak ja, od byle czego, za to jest większym ode mnie zmarźlakiem, kurtka pewnie będzie idealna jakieś 2-3 stopnie wyżej, czyli 10 +/-2.

Na preclu ktoś wyrażał obawy w związku z tym "dodatkowym wietrzeniem pleców", mającym postać dużej kwadratowej dziury w warstwie ocieplającej. Nie zwróciłem na to uwagi przy kupowaniu... ale ja przy tej temperaturze jeżdżę jeszcze z plecakiem, który w sam raz tę dziurę zakrywa. I znowu dobrze się złożyło - mam mniej spocone plecy mimo plecaka :D Ale faktycznie przy niższych temperaturach i/lub jeździe z sakwami może być chłodno. Trzeba to sprawdzić, więc można się spodziewać jeszcze Drugiego Testu Kurtki Z Lidla ;)

Bikespotting: bardzo charakterystyczne - najpierw po praskiej stronie pięciu jadących prawidłowo (no, prawie, jeden zapierniczał boczną jezdnią Waszyngtona pod prąd), na moście kolejnych pięciu wyłącznie na chodnikach, a ostatnich trzech w Centrum znowu prawidłowo. Nie pierwszy raz dało się zaobserwować, że to jazda mostem po jezdni jest uwazana za Straszną...