Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:21 h 20.34 km/h
Max prędkość:28.78 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Do roboty. #bikespotting 6 (1). Już niedługo poranna jazda do pracy będzie się łapać na "nocny rower"...

Czwartek, 22 listopada 2012 · dodano: 22.11.2012 | Komentarze 1

To nie jest cały zapis przejazdu. Według kamery wyjechałem ciemna nocą (KŁAMIE!!! Zapaliłem światła wyłącznie na cześć kierowców, którym wyskoczę zza winkla!), a dojechałem, jak widać, w biały dzień.

Przyspieszone czterokrotnie. Może melodyjka z Benny Hilla by jeszcze lepiej pasowała...

yurek55
| 12:23 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Bardzo dynamiczny montaż, wyszedł z tego bardzo energetyczny teledysk. Taki, że mroczki przed oczami mi się pokazały, jak obejrzałem do końca. Jednak taki skaczący obraz oddziaływuje* na te obszary w mózgu, że można dostać choroby lokomocyjnej. Jeszcze minuta i trzeba by się zatrzymać samochód.
[*] Podkreśliło mi błąd w tym słowie, ale zamiennik żaden nie pasował: oddziały wuje, oddziały-wuje, oddziałuje, oddziaływa :D ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emchl