Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:22 h 19.47 km/h
Max prędkość:29.59 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Do roboty #naszybko. #bikespotting 7 (4).

Piątek, 23 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 1

Objechał mnie młody człowiek na podjęździe pod Poniatoszczaka. Znaczy, pary w nogach miał dużo więcej ode mnie - to zawsze najlepiej widać pod górkę.

Po czym miasto zadziałało - prawdopodobnie postał na światłach przy Kruczej i na pewno przy Marszałkowskiej, bo tam go dogoniłem. Nawet jeśli jechał na ostrym kole(*), bez świateł w życiu bym go nie dogonił...

(*)Z tym ostrym śmieszna sprawa jest. Albo sobie ustawisz tak twarde przełożenie, że pod górkę będzie baaardzo ciężko, a po płaskim da się szybko, albo miększe - i pod górkę spoko, wyprzedzisz większość rowerzystów, jak masz parę w nogach, ale potem na płaskim masz duży zapas mocy - a wyższego biegu nie wrzucisz i byle łajza Cię objedzie. Oczywiscie, powstaje pytanie, jak bardzo ambitnie do tego objeżdżania podchodzisz... ;)