Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)

...a patrzył w moją stronę... #bikespotting 1 (1)

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 0

Pod Rotundą. Przejechałem już przez jedną jezdnię Marszałkowskiej, przejeżdżam przez tory, a z prawej leci furgonetka na radomskich numerach. Jako że miałem jeszcze czas na wyhamowanie, to jadę dalej i patrzę, czy mnie przepuści, czy jednak wymusi pierwszeństwo. I widzę, że kierowca patrzy w moim kierunku, ale zupełnie mnie nie widzi. Że taki wynalazek, jak rower w ogóle dla niego nie istnieje, on tylko patrzy kawałek dalej, czy samochody nie jadą.

Ale jak już się pogodziłem z myślą, że pewnie będę musiał buraka puścić, coś go tknęło na obrzeżach pola widzenia i zahamował, całkiem gwałtownie. I było widać, że właśnie mnie zauważył. On naprawdę mnie wcześniej nie widział. Trochę usprawiedliwia go fakt, że furgonetka wysoka była i patrzył nad moją głową, w osobowym by mnie pewnie zauważył wcześniej.

Dobrze jest mieć jebutne swiatełko :D