Wyszukiwarka rowerowa
Info
Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18990.36 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.25 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Sierpień2 - 0
- 2024, Czerwiec2 - 0
- 2024, Maj4 - 0
- 2024, Kwiecień4 - 0
- 2024, Marzec9 - 0
- 2024, Luty3 - 0
- 2024, Styczeń7 - 0
- 2023, Grudzień12 - 0
- 2023, Listopad13 - 0
- 2023, Październik6 - 0
- 2023, Wrzesień7 - 0
- 2023, Sierpień6 - 0
- 2023, Lipiec4 - 0
- 2023, Czerwiec8 - 0
- 2023, Maj7 - 0
- 2023, Kwiecień13 - 0
- 2023, Marzec4 - 0
- 2023, Luty15 - 0
- 2023, Styczeń11 - 0
- 2022, Grudzień6 - 0
- 2022, Listopad13 - 0
- 2022, Październik6 - 0
- 2022, Wrzesień7 - 0
- 2022, Sierpień6 - 0
- 2022, Lipiec4 - 0
- 2022, Czerwiec6 - 0
- 2022, Maj4 - 0
- 2022, Kwiecień7 - 0
- 2022, Marzec15 - 0
- 2022, Luty12 - 0
- 2013, Grudzień1 - 3
- 2013, Październik6 - 4
- 2013, Wrzesień25 - 3
- 2013, Sierpień19 - 7
- 2013, Lipiec44 - 13
- 2013, Czerwiec40 - 24
- 2013, Maj38 - 24
- 2013, Kwiecień32 - 17
- 2013, Marzec33 - 36
- 2013, Luty27 - 12
- 2013, Styczeń29 - 17
- 2012, Grudzień15 - 9
- 2012, Listopad40 - 41
- 2012, Październik47 - 30
- 2012, Wrzesień34 - 3
- 2012, Sierpień25 - 6
- 2012, Lipiec34 - 1
- 2012, Czerwiec33 - 6
- 2012, Maj34 - 19
- 2012, Kwiecień33 - 21
- 2012, Marzec40 - 13
- 2012, Luty36 - 0
- 2012, Styczeń13 - 9
- 2011, Grudzień6 - 0
- 2011, Listopad20 - 4
- 2011, Październik37 - 2
- 2011, Wrzesień11 - 0
- 2011, Sierpień12 - 2
- 2011, Lipiec26 - 19
- 2011, Czerwiec45 - 11
- 2011, Maj38 - 5
- 2011, Kwiecień29 - 7
- 2011, Marzec10 - 2
- 2011, Luty38 - 1
- 2011, Styczeń18 - 4
- 2010, Grudzień11 - 4
- 2010, Listopad17 - 6
- 2010, Październik20 - 1
- 2010, Wrzesień20 - 10
- 2010, Sierpień6 - 2
- 2010, Lipiec15 - 3
- 2010, Czerwiec10 - 0
- 2010, Maj3 - 1
- 2010, Kwiecień18 - 2
- 2010, Marzec9 - 0
- 2009, Grudzień8 - 0
- 2009, Listopad13 - 6
- 2009, Październik14 - 0
- 2009, Wrzesień4 - 0
- 2009, Sierpień2 - 0
- 2009, Lipiec7 - 0
- 2009, Czerwiec13 - 0
- 2009, Maj17 - 4
- 2009, Kwiecień8 - 2
- 2009, Marzec7 - 0
- 2008, Grudzień2 - 0
- 2008, Listopad4 - 1
- 2008, Październik10 - 0
- 2008, Wrzesień12 - 3
- 2008, Sierpień5 - 0
- 2008, Czerwiec17 - 2
- 2008, Maj14 - 2
- 2008, Kwiecień10 - 0
- 2008, Marzec4 - 3
- 2008, Luty2 - 0
- 2007, Październik14 - 8
- 2007, Wrzesień15 - 1
- 2007, Sierpień1 - 2
Dane wyjazdu:
6.00 km
0.00 km teren
h
km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:Błękitny Jak™
Z serwisu. #bikespotting 12 (5)
Piątek, 4 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 1
Rower odebrałem, ale zadowolony jestem... umiarkowanie.Tylną lampę naprawili i nawet zmienili instalację z kabla_masy na dwa kable, ale przy okazji jej uchwyt (lampy, znaczy) zgięli. Dał się wyprostować, ale jak mi to zrobią jeszcze pare razy, to się najzwyczajniej w świecie urwie.
Gdzie jest problem z licznikiem - nawet nie mają pojęcia. Dalej nie działa.
Dodatkowo mi linkę z pancerzem wymienili - OK, w sumie to jej się nalezało.
Natomiast tarcza... Nie dała się wyprostować, nie mieli i nie mogli zamówić u Shimano (w to akurat wierzę) tarczy 44z, więc założyli 48z (tarcza gratis). Przełożenia wprawdzie wyrównali tylną zebatką, ale Chainglider poszedł się gonić, bo pasuje wyłącznie na tarczę 44z z przodu. Zamiast tego założyli mi oring i pocieszyli, że przecież mój łańcuch jest nierdzewny, to mu sól niegroźna.
Podobno u Marcela za bardzo przycięli śruby, mocujące tarczę i to było powodem jej skrzywienia... być może. Faktycznie przycinali, bo korba jest zasadniczo na trzy tarcze i normalnie śruba trzyma dwie, OIDP, więc żeby nie latała luźno, trzeba ją przyciąć o grubość tarczy, czyli jakieś 2mm, a przycięli 4mm. W efekcie ta tarcza wbijała się pod śrubę, albo co...
W sumie, mimo tarczy gratis zapłaciłem prawie dwie dychy więcej, niż zapowiadali (oring już nie był za darmo, doszły linki i pancerze), nie mam nadal licznika i Chainglider leży na półce, zamiast się amortyzować. Za to wymiana pancerza na dłuższy chyba usunęła dziwne zachowanie się kierownicy roweru, którą to przypadłość występowała "od zawsze", a polegała na tym, że łatwiej się skrecało w lewo, niż w prawo, a rower po puszczeniu kierownicy miał tendencje do skręcania w lewo - mogło to być spowodowane za krótkim pancerzem od tylnego hamulca. No i musiałem wracając do domu metoda prób i błędów doregulować przerzutkę, ale to w pewnym sensie krok do przodu, przed wizyta w serwisie w ogóle nie dawała się regulować. Z drugiej strony - nie miałem takiej potrzeby, bo przed wizytą w serwisie przerzutka chodziła jak żyleta (biorąc pod uwagę, że to Nexus)...
Kategoria 0-15km, BikeSpotting, Do pracy / z pracy, Miasto, Nocny Rower, Samotnie, Warszawa
Komentarze
yurek55 | 15:00 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj
Mój rower od dawna bezwzględnie domaga się wizyty w serwisie, raniąc moje uszy dźwiękami wprost ze stoczni przy naprawie kadłuba. Wygląda też tragicznie, wszystkie ruchome elementy napędu maja kolor czerwono-brunatny, przerzutka chodzi tylko dzięki sile mojej woli. Ale postanowiłem do serwisu zaprowadzić go dopiero na wiosnę, bo teraz mi szkoda nowych części na sól, śnieg i błoto narażać. Zobaczymy, czy się uda...
Komentuj