Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:54 h 17.59 km/h
Max prędkość:36.46 km/h
Temperatura:-3.0
Kalorie: (kcal)

Dajdlu dajdlu... #bikespotting 1 (1)

Poniedziałek, 18 lutego 2013 · dodano: 18.02.2013 | Komentarze 0

Znowu dwa wpisy w jednym, bo dopiero wyjeżdżając dziś rano połapałem się, że piątkowego powrotu nie spisałem.

Całkiem niedawno byłem w serwisie na centrowaniu (w zeszłym tygodniu), a rower znowu chodzi na boki, i to bardziej niż przed serwisem. Niby mówili, że obręcz zmęczona (mówili też rok temu i pewnie mają rację, obręcze sa kupione z rowerem i już były nie wiem jak długo używane wcześniej; zamierzałem je zmienić, jak się przesiądę na Gary'ego, ale chyba będę to musiał zrobić zaraz...), ale nie spodziewałem się, że to az tak prędko się odezwie. Oraz, tym razem ewidentnie dajdluje tylne koło, aż o ramę chwilami trze. Mozliwe jeszcze, że mi za słabo koło dokręcili i się ruszyło, sprawdzę przed wyjazdem.

W związku z chybotaniem się roweru, nie za bardzo patrzyłem za siebie, czy aby autobusu na buspasie przepuścic nie trzeba. No i jeden taki sie trafił (dla pamięci: Linia 517, nr boczny A732, godz. 7:10), który wyprzedził mnie "na gazetę" (a lewy pas nie był zablokowany), a do tego tuż za plecami mi zatrąbił. No żeż mać. Ja to mam stalowe nerwy i fafnaście lat doświadczenia, a dodatkowo zajęty byłem chybotaniem roweru, wiec tylko dygnąłem i postarałem się jechac prosto. Ale normalnym odruchem jest obejrzeć się. A że jedzie się prawą stroną, to odruchowo ogląda się przez lewe ramię. A jak się ogląda przez lewe ramię, to rower zjeżdża trochę w lewo. Prosto pod wyprzedzający "na gazetę" autobus...