Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)

Oh, the buc! #bikespotting 0, #bucspotting 1

Środa, 27 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 0

Nadal bez licznika, przez Most Siekierkowski.

Na nowej śmieszce przy Noakowskiego zastałem vana (Chrysler VOYAGER, OIDP).
Kierowca w srodku, więc zaprezentowałem mu świeżo nabytą nalepkę (z łosiem). Wysiadł, próbował się dowiedzieć, jaki mam problem, oraz próbował mnie straszyć, że jak nalepie, to "jestem na psach". Jako że psa nie miał, zgaduję, że miał na myśli policję. Nalepke mi wyrwał z ręki, na tekst "no to Pan dzwoni po tę policję" wziął telefon i zaczął wygłaszać teksty mniej wiecej "Weź tu podejdź, bo tu taki jeden...", kolejną nalepke też porwał, dopiero jak zacząłem dzwonić do straży miejskiej wziął i pojechał na drugą stronę Placu Politechniki. Jeden buc pogoniony.