Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:29 h 16.03 km/h
Max prędkość:28.88 km/h
Kalorie: (kcal)

Do roboty #kolakooszczędnie. #bikespotting 4 (4)

Poniedziałek, 11 marca 2013 · dodano: 11.03.2013 | Komentarze 1

Się wczoraj na schodach poślizgnąłem, zdrowa noga pojechała w dół, powypadkowa się zgięła bardziej, niż kiedykolwiek od dwunastu lat, coś chrupnęło... Przez parę chwil nogi nie czułem, po minucie czucie wróciło i dało się normalnie iść. Nauczony kilkukrotnym doswiadczeniem "dziś nic, jutro gips" odwiedziłem czym prędzej ortopedę, na szczęście tym razem nic sie nie urwało, ani nie pękło.

Tym niemniej kolano trochę zesztywniało i w skarajnym zgięciu boli, więc przez parę tygodni będę jeździć na miękkich przełożeniach i z nogą przesuniętą do przodu, żeby się trochę mniej kolano zginało. Nie jest źle, ruszałem z osią pedału między śródstopiem, a piętą, a dojechałem już mając tę oś między śródstopiem, a podbiciem. Czyli daje się rozruszać. Nawet normalnie nie boli, tylko przy zgięciu.