Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:24 h 19.55 km/h
Max prędkość:32.56 km/h
Temperatura:-0.8
Kalorie: (kcal)

#Wiosna #śnieg'iem nap...dala, a #bikespotting 8 (5)...

Czwartek, 21 marca 2013 · dodano: 21.03.2013 | Komentarze 0

Rano przy pięknej pogodzie jeden rower, teraz przy upierdliwie sypiącym śniegu - ośmiu. Weź tu traf za wariatami. Jeden nawet mnie wyprzedził, ale potem przy Kinowej wdał się w Wersal z tramwajem (on machnął, że chce w prawo, tramwaj zadzwonił, stanęli obaj i żaden nie chciał ruszyć pierwszy) i tak ich minąłem.

Wiatr specjalnie nie przeszkadzał, Vmax na wiadukcie Poniatoszczaka.

W korpogarażu odkryłem bardzo fajnego mieszczucha. Wygląda jak, za przeproszeniem, Ural, ale jak się bliżej przyjrzeć, to ma siodełko Brooksa, jakieś mocne bateryjne diodowe oświetlenie (ale wyglądające, jakby je za Hitlera wyprodukowano), siedmiobiegową przerzutkę Sachsa (manetki gripshift z blokadą - teraz mnie męczy, po cholerę ta blokada) i hydrauliczne hamulce na obręcz.