Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:17 h 25.48 km/h
Max prędkość:44.48 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Domciu #naszybko. #bikespotting 28 (17)

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 24.05.2013 | Komentarze 0

Na szybko. Wyprzedzałem z prawej jakąś babę w niebieskim samochodzie, to zaczęła na mnie skręcać. Bez migacza (inaczej bym w ogóle nie wyprzedzał, z lewej nie było miejsca), za to z komórką przy uchu, co stwierdziłem dopiero, jak w panice zahamowała parę chwil po tym, jak znalazłem się przed jej nosem. Na szczęście, liczyłem się z taką opcją, kiedy zaczynałem wyprzedzanie :D

Możliwe nawet, że i przedtem w lusterku mnie nie widziała, mimo że sciemniało się już lekko i miałem włączoną lampę, która w biały dzień usuwa samochody z drogi (sprawdzone ostatnio dziś rano - kierowcy się ładnie rozstępowali na Poniatoszczaku, niech mi nikt nie mówi, że kultura jazdy w Warszawie jest niska).

To nie pierwsze, nie drugie i nawet nie dziesiąte moje doświadczenie z ludźmi robiącymi dziwne rzeczy z komórką przy uchu...