Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

#mammokredupe. #bikespotting 0 i nic dziwnego

Piątek, 24 maja 2013 · dodano: 25.05.2013 | Komentarze 2

Licznik, niestety, zdążył mi się zresetować, więc nie będzie czasu ani Vmax (a niezła była, na mokrym jakoś szybciej się jedzie, a i wiatr za bardzo nie przeszkadzał, na pewno przy wjeździe na wiadukt Poniatoszczaka było ponad 42).

Co ciekawe - tak naprawdę akurat tyłek miałem najsuchszy, za to w butach woda chlupała. Piszę ponad dobę po powrocie i buty jeszcze nie wyschły do końca. Cóż, wyjeżdżając przed południem do pracy wiedziałem, że ICM zapowiada deszcz na wieczór.

A tak na marginesie - córka idzie w moje ślady, rano miała kolizję z samochodem na pasach. Na szczęście straty nie zwalają z nóg, ale lekki wstrząs mózgu zaliczyła i ząb jej się ukruszył. Kierowca się znalazł, odwiózł ją do domu razem z rowerem.