Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:10 h 15.00 km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:Veturilo

#veturilo tym razem wzorowo :D

Poniedziałek, 27 maja 2013 · dodano: 27.05.2013 | Komentarze 0

Byłem nastawiony na dojazd do Placu Narutowicza, bo ostatnio aż tam dotarłem, szukając roweru, ale pod Politechniką zauważyłem az cztery rowery, to zaryzykowałem i wysiadłem. Zanim doszedłem do stacji, jeden rower już ktoś zabierał. Udało mi się zabrać drugi, o dziwo bez żadnych problemów (no OK musiałem szarpnąć dwa razy, zanim wyciągnąłem z elektrozamka, ale to pikuś w porównaniu z dotychczasowymi przygodami), po dojechaniu na miejsce wstawiłem w zamek i... rower się bez problemu zwrócił do systemu (oczywiście, że sprawdziłem zaraz po przyjściu do pracy ;) ). No, tak właśnie powinno to działać.

Po drodze zauważyłem, że stacja na Placu Politechniki jest dla odmiany wypełniona rowerami po brzegi. Może rzeczywiście studenci ją zapełnili (tym razem jechałem godzinę później i akurat jakoś w ciągu tej godziny zaczynają się zjęcia). Ale to naprawdę nie jest powód, żeby zostawiać tę stację zupełnie pustą w nocy.