Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:09 h 20.80 km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:Veturilo

Rozpoznanie #Veturilo bojem: Plac Na Rozdrożu 0658

Środa, 29 maja 2013 · dodano: 29.05.2013 | Komentarze 1

Po niedawnych przygodach z wypożyczeniem roweru, zacząłem kombinować. Skoro w okolicy Politechniki studenci wygarniają wszystki rowery z okolicznych stacji, a rano wracają nimi na zajęcia (podobnie zresztą dzieje się w okolicach biurowców w Centrum), to powinny istnieć takie stacje, które się na noc zapełniają, a rano opróżniają. Na przykład na Placu Narutowicza trochę rowerów bladym świtem stało, na Saskiej Kępie późnym wieczorem stacje są wyraźnie przeciążone... Chodzi tylko o to, żeby znaleźć taką stację, na której rowery spędzają noce i jednocześnie stanowiącą dogodną przesiadkę w drodze do roboty.

Wytypowałem Plac na Rozdrożu. Że niby wieczorami ludzie będą się tam przesiadać w zbiorkom w stronę Gocławia i Grochowa to bladym świtem rowery powinny być. I akurat dziś jechałem na blady świt, a własny rower zostawiłem w domu (głupia sprawa, bojówek się wieczorem doszukać nie mogłem... chociaż i niespecjalnie intensywnie szukałem, bo przecież jest okazja rozpoznać Veturilo ;) ), postanowiłem więc sprawdzić hipotezę eksperymentalnie.

Hipoteza okazała się niegłupia, podwójna stacja była prawie pełna, nawet mogłem sobie wybrać rower z lepszą dla mnie przerzutką (a raczej przerzutka jest chyba ta sama, ale część rowerów ma większe przełożenie na napędzie i wydaje mi się, że te same rowery mają charakterystyczną manetkę od przerzutki - ta hipoteza też się na razie sprawdza ;) ). Wypożyczyłem, przejechałem, oddałem. Veturilo poprawia stosunek poprawnych wypożyczeń do reklamacji. Za to historia reklamacji z 9 kwietnia nabiera rumieńców - jak się zdecyduję to spisać, to chyba od razu na JoeMonster puszczę, bo osoby obsługujące sprawę odlatują coraz dalej od rzeczywistości...