Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

01:46 h 19.43 km/h
Max prędkość:46.80 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

W tę i nazad z Młodym. #bikespotting mnóstwo (41) #avc 63

Czwartek, 11 lipca 2013 · dodano: 11.07.2013 | Komentarze 2

Najpierw z Centrum na drugą stronę Wisły po Młodego, potem z Młodym na Mokotów (tak ca pod klinikę MSW) i z powrotem do domu, trochę inną drogą.

Młody zupełnie skapcaniał przez tę szkołę prawie pod domem i siedzenie cały dzień przed kompem. Dwa lata temu potrafił bezczelnie czekać na mnie na końcu podjazdu, teraz ma szybszy rower (korbę zmieniliśmy na większą), a nawet pod ZUS nie dojechaliśmy, kiedy zdechł, siadł na ławce... No, ale pojechał w końcu dalej i zdążyliśmy, gdzie mieliśmy zdążyć. Tylko z blatu musiałem zrzucić i ciągnęliśmy z taką raczej turystyczną prędkością, rzędu 18km/h.

Bikespotting: zgubiłem się około setki (no, tak raczej pod 120), bo gadałem z Młodym, jak wyjeżdżaliśmy na Bardzo Popularną DDR (Sobieskiego) i tyle rowerów mi zamigało przed oczami, że nie nadążyłem. Ale było co najmniej 150 "prawidłowych" i 41 buców chodnikowych. Czyli w sumie ze dwie setki.

Vmax ani chybi na wiadukcie Poniatoszczaka.

rmikke
| 20:31 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj Są metody. Swego czasu dałem radę policzyć, że aparat (jakiś Polaroid) miga 12 razy, żeby zlikwidować efekt czerwonych oczu. W czasie poniżej pół sekundy. :D
yurek55
| 18:20 piątek, 12 lipca 2013 | linkuj Nie rozumiem jak można teraz policzyć rowerzystów i jeszcze ich podzielić na buców i prawidłowych. Zimą, to proste, ale teraz sa całe peletony jak na TdF

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiet