Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:16 h 27.22 km/h
Max prędkość:46.38 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Domciu #naszybko z testem nowej lampki. #bikespotting 11 (5) #avc 70

Wtorek, 23 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 0

Taka lampkę sobie kupiłem, więc skoro już się zasiedziałem w robocie, to ja i przetestowałem po drodze.

Nie wiem, czemu ludzie narzekają na brak trybu Med. Mi tam brakuje raczej trybu Hi ;) ale ja rozbestwiony jestem, jeśli o lampki chodzi.

Bajer pod tytułem "przełączanie przez machnięcie", owszem, działa i jest fajny. Pod warunkiem, że się gołą dłonią macha, bo czujnik wykrywa ciepło dłoni. W letnich rękawiczkach to jeszcze, palce też wykrywa, ale jak założę cieplejsze, to mogę o tym zapomnieć. A właśnie wtedy by się najbardziej przydało... W dodatku przy lampce ustawionej maksymalnie do przodu (czyli nie w dół), daszek kasku chyba przeszkadzał i czasem w ogóle nie łapało machnięcia, a czasem łapało podwójnie i zamiast włączyć/wyłączyć, przełączało Hi/Lo. Zobaczymy, może to do opanowania.

Zresztą i tak nie będę raczej tego na rowerze używać w tek sposób, raczej ustawię trochę w dół, tryb Lo i niech świeci czasem przez dyfuzor na kokpit. Niski tryb całkowicie do tego wystarcza, mimo że to podobno tylko 5 lumenów. Do czytania mapy pewnie już byłoby za mało, a jeszcze sprawdzę, czy da się przy tym spoglądać na GPS.

A może użyję do tego czerwonych diod. Jeśli są w miarę monochromatyczne, nie powinny upośledzać widzenia w ciemności - fajnie by było :D W ogóle chyba jest tak, jak w recenzjach pisali - sterownik tej lampki został żywcem wyjęty z jakiejś lampki dla wojska. Jak dla mnie - bomba. Do jakichś robótek po ciemku lampka nadaje się idealnie, a takie właśnie przewiduje jej główne zastosowanie.

Nawet niewiele czasu straciłem z powodu testów. Może też wiatr pomógł. W każdym razie, mimo wielokrotnego machania ręką przed nosem, czas przejazdu wyszedł całkiem przyzwoity.

Jeszcze trzeba sprawdzić, jak widzę z czerwonymi diodami. I z ciekawości, czy da się czujnik zdalnie uruchomić np. laserem ;)