Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:17 h 25.45 km/h
Max prędkość:50.40 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Domciu #naszybko. #bikespotting 37 (20) #avc 70

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 2

Wiatr, wiatr, wiatr. Porywisty, zmienny. Na odcinku, gdzie zwykle wychodzi Vmax, akurat wiał w pysk, kawałek dalej, po drugiej stronie Wisły, mimo że jechałem dokładnie w tym samym kierunku - w plecy, i to nieźle. W związku z tym Vmax dziś wyjątkowo na zjeździe z Poniatoszczaka.

Kierowce się zaparły stawać mi w poprzek i dopiero się zastanawiać, co dalej.
I nie tylko kierowce. Światła skierowały mnie na skrócik, na skróciku jest taki jeden trochę wyższy krawężnik, który postanowiłem przeskoczyć z rozpędu, zamiast zwalniać i wjeżdżać po bożemu. To akurat na rozpędzie wlokło się dziewczę hoże, a na końcu skręciło w bezsensowną stronę (i.e. skoro chciała iść tam, gdzie w końcu poszła, to nie tamtędy było jej najbliżej).