Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18937.59 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

00:15 h 29.00 km/h
Max prędkość:52.41 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Domciu na szybko. A zamiast #bikespotting... #avc 76

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 31.07.2013 | Komentarze 0

Było tak: miałem w planach dalszy wypad, ale człowiek, z którym miałem pojeździć, nie mógł. No to się umówiłem z żoną na kino wieczorem i zrobiłem parę rzeczy ekstra w firmie. I jakoś tak się złożyło, że wychodziłem z pracy mniej więcej w tym samym czasie, co żona ze swojej. No to szybko się umówiliśmy pod Giełdą i dalej wracamy razem (małżonka też rowerem).

Ale żona wyszła trochę wcześniej ode mnie i była na miejscu błyskawicznie, bo blisko ma. Po dziesięciu minutach znudziło ją czekanie, więc zmieniliśmy plan: żona ruszyła w stronę domu, a ja ją miałem dogonić (jeździ w tempie Masy Krytycznej, więc nie widziałem problemu...). No i zamiast liczyć rowerzystów, rozglądałem się za żoną. I choć później ustaliliśmy, że jechaliśmy tą samą trasą, jakoś ani ja jej nie wypatrzyłem, ani ona mnie... Dojechałem do domu o tyle wcześniej od niej, że kończyłem brać prysznic, kiedy dotarła.