Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18990.36 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.25 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

Warszawa

Dystans całkowity:16845.85 km (w terenie 127.29 km; 0.76%)
Czas w ruchu:805:34
Średnia prędkość:19.31 km/h
Maksymalna prędkość:60.71 km/h
Liczba aktywności:1259
Średnio na aktywność:13.38 km i 0h 41m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-3.6
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Do roboty #naszybko, i tak się spóźniłem... #bikespotting 2 (0)

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 2

Wyjazd spod domu ciężki, lód pod śniegiem, ale zaraz za pierwszym zakrętem było już całkiem nieźle, a od trzeciego - cud miód i orzeszki. I dużo, dużo soli...

I chyba znów jechałem za autobusem, który wczoraj próbował mnie rozjechać (numer boczny A603), ale pewności nie mam, choć zgadzało się miejsce, godzina i sposób prowadzenia (facet wykonał dokładnie ten sam manewr, co wczoraj, tylko skrzyżowanie wcześniej i zanim zacząłem go omijać).

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-2.8
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Domciu #naszybko #bikespotting 1 (0)

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 0

Na szybko.

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Że też nie miałem kamery, duży może więcej"... #bikespotting 1 (1)

Poniedziałek, 14 stycznia 2013 · dodano: 14.01.2013 | Komentarze 2

Jadę sobie Waszyngtona, przede mną rządek samochodów na czerwonym, na końcu autobus, a lewy pas wolny. No to ja na lewy pas, jadę, jadę, dojeżdżam do autobusu i jak już go omijałem, to kierowca zdecydował się skopiować mój manewr. Spychając mnie przy tym na jezdnię w przeciwnym kierunku. Linia 102, tuż przed południem naświatłach przy Międzynarodowej, pozdrowienia i oby Ci paliwo skisło.

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:0.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Przez śniezycę i ulewę... #bikespotting 1 z hakiem ;)

Czwartek, 10 stycznia 2013 · dodano: 10.01.2013 | Komentarze 1

Pod samym domem wyjechałem za plecy innego rowerzysty, a przy Skaryszaku widziałem ewidentnie świeży ślad roweru - ale śladów nie liczę, za słaby ze mnie tropiciel (oraz, mógł to być ten sam rower).

Za śnieżycą i ulewą trochę posuperexpressiłem, śnieg wprawdzie padał gęsto, ale był drobniuteńki i tylko przez dwa kilometry, potem już do końca trasy miałem mżawkę. Tak na oko natężenie opadu było wyraźnie niższe od zapowiadanego przez ICM, ale może to być błędne wrażenie, spowodowane faktem, że zarówno deszcz, jak i śnieg, były bardzo drobne. Z drugiej strony - nawet bojówki mi nie przemokły...

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-4.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Do roboty #naszybko. #bikespotting 0

Środa, 9 stycznia 2013 · dodano: 09.01.2013 | Komentarze 0

Na szybko, bo na blady świt.

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-4.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Yeeeeeeeeehaaaaw!!!! Śnieg! #bikespotting 2 (1)

Wtorek, 8 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 2

A jak śnieg, to wróciłem na zimową trasę.

Dane wyjazdu:
7.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-2.7
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Do roboty #naszybko. #bikespotting 2 (1)

Wtorek, 8 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 0

Na szybko.

Dane wyjazdu:
7.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Do roboty #naszybko #bikespotting 5 (1)

Poniedziałek, 7 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 0

Licznik nie działa, jechałem letnią trasą, to 7km liczę.

Trochę jakbym deja vu miał - trzech kolejnych mijanych na Poniatoszczaku rowerzystów jechało na czerwonych rowerach o szosowej proweniencji :)

Dane wyjazdu:
7.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-2.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Domciu #naszybko. #bikespotting 3 (3)

Poniedziałek, 7 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 0

Na szybko.

Dane wyjazdu:
6.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Z serwisu. #bikespotting 12 (5)

Piątek, 4 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 1

Rower odebrałem, ale zadowolony jestem... umiarkowanie.

Tylną lampę naprawili i nawet zmienili instalację z kabla_masy na dwa kable, ale przy okazji jej uchwyt (lampy, znaczy) zgięli. Dał się wyprostować, ale jak mi to zrobią jeszcze pare razy, to się najzwyczajniej w świecie urwie.

Gdzie jest problem z licznikiem - nawet nie mają pojęcia. Dalej nie działa.

Dodatkowo mi linkę z pancerzem wymienili - OK, w sumie to jej się nalezało.

Natomiast tarcza... Nie dała się wyprostować, nie mieli i nie mogli zamówić u Shimano (w to akurat wierzę) tarczy 44z, więc założyli 48z (tarcza gratis). Przełożenia wprawdzie wyrównali tylną zebatką, ale Chainglider poszedł się gonić, bo pasuje wyłącznie na tarczę 44z z przodu. Zamiast tego założyli mi oring i pocieszyli, że przecież mój łańcuch jest nierdzewny, to mu sól niegroźna.

Podobno u Marcela za bardzo przycięli śruby, mocujące tarczę i to było powodem jej skrzywienia... być może. Faktycznie przycinali, bo korba jest zasadniczo na trzy tarcze i normalnie śruba trzyma dwie, OIDP, więc żeby nie latała luźno, trzeba ją przyciąć o grubość tarczy, czyli jakieś 2mm, a przycięli 4mm. W efekcie ta tarcza wbijała się pod śrubę, albo co...

W sumie, mimo tarczy gratis zapłaciłem prawie dwie dychy więcej, niż zapowiadali (oring już nie był za darmo, doszły linki i pancerze), nie mam nadal licznika i Chainglider leży na półce, zamiast się amortyzować. Za to wymiana pancerza na dłuższy chyba usunęła dziwne zachowanie się kierownicy roweru, którą to przypadłość występowała "od zawsze", a polegała na tym, że łatwiej się skrecało w lewo, niż w prawo, a rower po puszczeniu kierownicy miał tendencje do skręcania w lewo - mogło to być spowodowane za krótkim pancerzem od tylnego hamulca. No i musiałem wracając do domu metoda prób i błędów doregulować przerzutkę, ale to w pewnym sensie krok do przodu, przed wizyta w serwisie w ogóle nie dawała się regulować. Z drugiej strony - nie miałem takiej potrzeby, bo przed wizytą w serwisie przerzutka chodziła jak żyleta (biorąc pod uwagę, że to Nexus)...