Co to jest ten #bikespotting? - kliknij

Wyszukiwarka rowerowa

Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi rmikke z miasteczka warszawa. Mam przejechane 18990.36 kilometrów w tym 301.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.25 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy rmikke.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

Nocny Rower

Dystans całkowity:8220.60 km (w terenie 45.12 km; 0.55%)
Czas w ruchu:390:15
Średnia prędkość:19.21 km/h
Maksymalna prędkość:60.71 km/h
Liczba aktywności:463
Średnio na aktywność:17.76 km i 0h 55m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-4.2
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

#SłowoNaDziś (ad #pogodaWarszawa): WMORDESYP. #bikespotting 0

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 0

Wmordesyp jest z definicji wtedy, kiedy wieje w pysk i śniegiem próbuje oczy zalepić (okulary wysoce niewskazane).

Zerowy wynik bikespottingu przy tej pogodzie i o pierwszej w nocy raczej nie dziwi.

Rower po powrocie wyglądał całkiem nieźle, całe błocko przylepione po drodze zdrapał świeży gładki śnieżek - ulice pod domem są dość daleko na liście odsnieżaczy.



A! I niedawno znalazłem najlepsze w Warszawie miejsce, gdzie można sprawdzić, jaka BYŁA temperatura: Internetowa stacja meteo Warszawa.

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-2.8
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Domciu #naszybko #bikespotting 1 (0)

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 0

Na szybko.

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:0.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Przez śniezycę i ulewę... #bikespotting 1 z hakiem ;)

Czwartek, 10 stycznia 2013 · dodano: 10.01.2013 | Komentarze 1

Pod samym domem wyjechałem za plecy innego rowerzysty, a przy Skaryszaku widziałem ewidentnie świeży ślad roweru - ale śladów nie liczę, za słaby ze mnie tropiciel (oraz, mógł to być ten sam rower).

Za śnieżycą i ulewą trochę posuperexpressiłem, śnieg wprawdzie padał gęsto, ale był drobniuteńki i tylko przez dwa kilometry, potem już do końca trasy miałem mżawkę. Tak na oko natężenie opadu było wyraźnie niższe od zapowiadanego przez ICM, ale może to być błędne wrażenie, spowodowane faktem, że zarówno deszcz, jak i śnieg, były bardzo drobne. Z drugiej strony - nawet bojówki mi nie przemokły...

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-4.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Yeeeeeeeeehaaaaw!!!! Śnieg! #bikespotting 2 (1)

Wtorek, 8 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 2

A jak śnieg, to wróciłem na zimową trasę.

Dane wyjazdu:
7.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-2.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Domciu #naszybko. #bikespotting 3 (3)

Poniedziałek, 7 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 0

Na szybko.

Dane wyjazdu:
6.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Z serwisu. #bikespotting 12 (5)

Piątek, 4 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 1

Rower odebrałem, ale zadowolony jestem... umiarkowanie.

Tylną lampę naprawili i nawet zmienili instalację z kabla_masy na dwa kable, ale przy okazji jej uchwyt (lampy, znaczy) zgięli. Dał się wyprostować, ale jak mi to zrobią jeszcze pare razy, to się najzwyczajniej w świecie urwie.

Gdzie jest problem z licznikiem - nawet nie mają pojęcia. Dalej nie działa.

Dodatkowo mi linkę z pancerzem wymienili - OK, w sumie to jej się nalezało.

Natomiast tarcza... Nie dała się wyprostować, nie mieli i nie mogli zamówić u Shimano (w to akurat wierzę) tarczy 44z, więc założyli 48z (tarcza gratis). Przełożenia wprawdzie wyrównali tylną zebatką, ale Chainglider poszedł się gonić, bo pasuje wyłącznie na tarczę 44z z przodu. Zamiast tego założyli mi oring i pocieszyli, że przecież mój łańcuch jest nierdzewny, to mu sól niegroźna.

Podobno u Marcela za bardzo przycięli śruby, mocujące tarczę i to było powodem jej skrzywienia... być może. Faktycznie przycinali, bo korba jest zasadniczo na trzy tarcze i normalnie śruba trzyma dwie, OIDP, więc żeby nie latała luźno, trzeba ją przyciąć o grubość tarczy, czyli jakieś 2mm, a przycięli 4mm. W efekcie ta tarcza wbijała się pod śrubę, albo co...

W sumie, mimo tarczy gratis zapłaciłem prawie dwie dychy więcej, niż zapowiadali (oring już nie był za darmo, doszły linki i pancerze), nie mam nadal licznika i Chainglider leży na półce, zamiast się amortyzować. Za to wymiana pancerza na dłuższy chyba usunęła dziwne zachowanie się kierownicy roweru, którą to przypadłość występowała "od zawsze", a polegała na tym, że łatwiej się skrecało w lewo, niż w prawo, a rower po puszczeniu kierownicy miał tendencje do skręcania w lewo - mogło to być spowodowane za krótkim pancerzem od tylnego hamulca. No i musiałem wracając do domu metoda prób i błędów doregulować przerzutkę, ale to w pewnym sensie krok do przodu, przed wizyta w serwisie w ogóle nie dawała się regulować. Z drugiej strony - nie miałem takiej potrzeby, bo przed wizytą w serwisie przerzutka chodziła jak żyleta (biorąc pod uwagę, że to Nexus)...

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:5.5
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

10000 Strzałów Znikąd. #bikespotting 4 (2)

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 0

Nieeee, nie naliczyłem dziesięciu tysięcy fajerwerków na tych ośmiu kilometrach około szesnastej. Było ich dokładnie szesnaście, ale w zapisie binarnym tak ładnie to wychodzi, że nie mogłem się powstrzymać :D

Specjalne wyrazy podziwu dla:
* dwóch rowerzystów jadących po chodniku, ja bym się za nic nie pchał na chodnik. Co prawda w miarę suche były w centrum, w sensie braku lodu, ale i tak - ciasni i trzeba się trwożliwie rozglądać na każdym przecięciu z jezdnią.
* tego kuriera, co się wpieprzył na Rondo Dmowskiego na czerwonym, wyprzedzając mnie przy tym, a następnie znikając w sinej dali. Sam nie mam nabożeństwa do sygnałów, ale to było stanowczo powyżej akceptowalnego dla mnie poziomu ryzyka, ja mam żonę i dzieci. I psa.
* oraz jednego dawcy nerek, który śmignął koło mnie bliżej niezidentyfikowanym przecinakiem z prędkością ponaddźwiękową.

Wiatr raczej sprzyjał, ale bez licznika, to nie wiem, ile mi się udało z Jaka wydusić spod Palmy. Tym niemniej gnałem na najwyższym biegu :D

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:-3.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Domciu #naszybko #bikespotting 0

Piątek, 28 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 0

Na szybko

Dane wyjazdu:
8.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:0.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Warszawskie ulice są stanowczo za dobrze oświetlone :D. #bikespotting 0

Czwartek, 27 grudnia 2012 · dodano: 28.12.2012 | Komentarze 0

Trasa zimowa, więc jako że licznik nadal niedziała, wpisuję 8km.

Po drodze, mimo że po dwudziestej już całkiem ciemno było - dwa samochody bez świateł. Stąd wniosek jak w tytule...

Dane wyjazdu:
7.15 km 0.00 km teren
00:21 h 20.43 km/h
Max prędkość:41.16 km/h
Temperatura:-10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GFA'09

Domciu #naszybko. #bikespotting 0

Czwartek, 13 grudnia 2012 · dodano: 27.12.2012 | Komentarze 0

Na szybko i ostatni przejazd góralem - sól na ulicach grubą warstwą zalega.